התחברות
הרשמה
אתם אוהבים להתנשק עם לשון או בלי?
2 בינואר 2014, 21:23
נשיקה צרפתית
לשון
נשיקה
נשיקות
2 תשובות
ברור שעם לשון זה מחרמן
ש
שם בדוי 12
תלוי במצברוח. אם אני במצברוח טוב אז עם, ואם אני עצבנית או עצובה אז רק נשיקה קטנה או בכלל לא.
l
love as long as you live *~*
באותו הנושא:
אוהבים להתנשק עם הרבה רוק ולשון או יותר יבש?
למה גברים אוהבים להתנשק עם לשון?
יש דבר כזה שבן אדם לא אוהב להתנשק?
עגיל בלשון מפריע להתנשק?
אם באמת או חובה היה יוצא לכם להתנשק עם מישהו שאתם אוהבים הייתם זורמים?
בנים אתם אוהבים להתנשק? ואיפה אתם אוהבים לגעת לבחורה שאיתה אתם מתנשקים
האם להתנשק עם הלשון בדייט ראשון זה דבר לגיטימי?
אני שונאת להתנשק עם לשון איך רומזים למישהו שהולך לנשק אותי באותו רגע שאני שונאת להתנשק עם לשון?
להתנשק עם מישהו שממש מאוהבים בו זה שונה מלהתנשק עם מישהו שמוצא חן בעיניכם?
איך אפשר להתנשק טוב? עם לשון ובלי
זה אפשרי להתנשק בפה בלי לשון? כאילו נשיקה צרפתית בלי לשון. איך קוראים לנשיקה הזאת?