5 תשובות
אין שיטה לזה..
אם את אוהבת אז את פשוט אוהבת.
ואם לא אז זה לא שווה שומדבר (:
זה עניין של חיבור, יכול להיות שאת צריכה להתרגל אליו קצת - ואולי, אתם פשוט לא מתאימים.
אין שום טעם בלהיות חברים אם אין בזה משמעות.. מצטערת..
אם את אוהבת אז את פשוט אוהבת.
ואם לא אז זה לא שווה שומדבר (:
זה עניין של חיבור, יכול להיות שאת צריכה להתרגל אליו קצת - ואולי, אתם פשוט לא מתאימים.
אין שום טעם בלהיות חברים אם אין בזה משמעות.. מצטערת..
מצטער אבל הסיבה שלך מפגרת
עשי לשניכם טובה ותפרדי ממנו
עשי לשניכם טובה ותפרדי ממנו
שואל השאלה:
הוא האקס שלי והוא מושךך
הוא האקס שלי והוא מושךך
אנונימי
למה לעזאזל יש לך חבר שאת לא אוהבת? זו השאלה פה
את חברה שלו בלי לאהוב אותו?
באותו הנושא: