5 תשובות
אין שיטה לזה..
אם את אוהבת אז את פשוט אוהבת.
ואם לא אז זה לא שווה שומדבר (:
זה עניין של חיבור, יכול להיות שאת צריכה להתרגל אליו קצת - ואולי, אתם פשוט לא מתאימים.
אין שום טעם בלהיות חברים אם אין בזה משמעות.. מצטערת..
מצטער אבל הסיבה שלך מפגרת
עשי לשניכם טובה ותפרדי ממנו
שואל השאלה:
הוא האקס שלי והוא מושךך
אנונימי
למה לעזאזל יש לך חבר שאת לא אוהבת? זו השאלה פה
את חברה שלו בלי לאהוב אותו?
באותו הנושא: