7 תשובות
הראשונה
שואל השאלה:
חח ה3 גרועה
איזה כיף להיזכר בהם! עונה 1 בהחלט העונה הטובה ביותר למרות שהעונה השנייה גם נורא נחמדה עונה 3 ממש גרועה!
שואל השאלה:
חח אני הכי אוהב את ה2 הרסו גם את השמינייה
שואל השאלה:
איזה עונה לדעתך הכי טובה
שואל השאלה:
חח
חחח אומיגאד כן ♥