3 תשובות
אני שומעת מלא להקות אין לי כוח לכתוב את כולן אבל אני הכי אוהבת בניהם את אפקס וb1a4
האמת הרבה זמן לא שמעתי.. אבל אני אוהבת את
bap,g dragon,jay park,2pm,exo,taeyang
שכחתי פה מלא אבל בעיקר את הבנים (:
hi.
exo! לרוב:)
shinee
וb.a.p
אנונימית