4 תשובות
אנחנו לא אוכלים שום דבר שהיה כרוך בסבל של בעלי חיים, ודבורים כן סובלים בתהליך ייצור הדבש.
אנחנו, הטבעוניים מאמינים שלכולם יש זכויות וגם לבעלי החיים יש זכויות ולכן הם לא צריכים לעבוד אצל האדם רק כי אנחנו יותר חזקים מהם ויכולים לנצל אותם.
אנחנו, הטבעוניים מאמינים שלכולם יש זכויות וגם לבעלי החיים יש זכויות ולכן הם לא צריכים לעבוד אצל האדם רק כי אנחנו יותר חזקים מהם ויכולים לנצל אותם.
הדבורים דווקא סובלות בתהליך ייצור הדבש, הנה תקרא/י בקישור בקטגוריית הדבש
קישורים מצורפים:
לא..
וזה לא קשור לזה שהם סובלים, כלומר זה כן קשור, אבל ההגדרה של טבעונים זה שהם לא אוכלים ולא משתמשים בשום דבר שהוא מהחי. ( בין אם זה כבשה, פרה, חזיר, או דבורה )
וזה לא קשור לזה שהם סובלים, כלומר זה כן קשור, אבל ההגדרה של טבעונים זה שהם לא אוכלים ולא משתמשים בשום דבר שהוא מהחי. ( בין אם זה כבשה, פרה, חזיר, או דבורה )
כן, הם אוכלים:) זה לא שכופים על הדבורים לייצר את הדבש...
באותו הנושא: