9 תשובות
"ילדה בוגרת" זה סוג של אוקסימורון. דבר והיפוכו. ואת באמת בגיל כזה של בין ילדות לבגרות, וזה בסדר. אבל זה לא ממש העניין. מה שעולה לי מתוך השאלה שלך זה שמישהו אחר מכתיב לך איך את צריכה להתנהג. את אמורה להיות את, ולא לנסות להשתנות לפי מה שמישהו אחר אומר. ועוד: סבתא שלי בת 87 (עד 120) והיא מרגישה לגמרי ילדה, וזה מקסים בעיני.
אם את מרגישה שאת (דגש על "את") רוצה לשנות את ההתנהגות או הדיבור שלך זה כבר משהו אחר. האם זה העניין?
אם את מרגישה שאת (דגש על "את") רוצה לשנות את ההתנהגות או הדיבור שלך זה כבר משהו אחר. האם זה העניין?
שואל השאלה:
כן אני גם בעצמי רוצה לשנות את זה וזה לא היה במובן של להישתנות ממש כי אני יודעת שאני מתנהגת בטיפשוט כזה יש לי לפעמים יציאות מזה לא קשור של ילדה בת 5
כן אני גם בעצמי רוצה לשנות את זה וזה לא היה במובן של להישתנות ממש כי אני יודעת שאני מתנהגת בטיפשוט כזה יש לי לפעמים יציאות מזה לא קשור של ילדה בת 5
אז את במודעות לעניין וזו התחלה טובה. נסי לשנות את מה שאת רוצה, תרגול יכול לעזור. ממש כך. תרגלי דיבור אחר במקום הדיבור שאת רוצה לשנות. בכלל כל פעולה חדשה שאנו מבקשים לעשות מצריכה את המוח לייצר חיווט מחדש של הקשרים הבין-סינפאסיים של רשתות הנוירונים. התהליך הזה לוקח זמן, לכן יש צורך בתרגול הפעולה החדשה על מנת לבסס את תהליכי ההתארגנות העצביים החדשים. בהתחלה זה יראה לך קצת מוזר אבל עם הזמן תתרגלי וזה יהיה לך לטבע שני.
כי את בטח מדברת שטויות שלא לעניין ובגלל זה החבר שלך אומר לך את זה
ליאל
שואל השאלה:
לא הבנתי בדיוק איך אני אמורה להתרגל,להתנהג כיותר בוגרת אני יודעת שצריך זמן, ואנשים שיעזרו לי להתרגל כי אני יודעת שלבד אני לא יצליח להשתנות..!
הוא פשוט אומר לי תגידי דברים כחמים לא ילדותיים!
לא הבנתי בדיוק איך אני אמורה להתרגל,להתנהג כיותר בוגרת אני יודעת שצריך זמן, ואנשים שיעזרו לי להתרגל כי אני יודעת שלבד אני לא יצליח להשתנות..!
הוא פשוט אומר לי תגידי דברים כחמים לא ילדותיים!
ראשית את צריכה להיות ממוקדת מה מפריע לך מה את רוצה לשנות. האם זה דיבור ילדותי ומתנגן? האם אילו מילים מסוימות שאת נוטה להתשמש בהן וזה מפריע לך? האם אילו מחשבות ילדותיות שמתרוצצות בראש? שבי ורשמי ברור, עשי סדר בדברים..
כשההתנהגות הלא רצויה שלך יותר ברורה - חישבי ורישמי מה כן את רוצה שיהיה שם. ואז את נכנסת למודעות אחרת, משנה התנהגות מסויימת להתנהגות אחרת.
כשההתנהגות הלא רצויה שלך יותר ברורה - חישבי ורישמי מה כן את רוצה שיהיה שם. ואז את נכנסת למודעות אחרת, משנה התנהגות מסויימת להתנהגות אחרת.
שואל השאלה:
אני חושבת על הרבה דברים שאני צריכה לשנות שזה הדיברו ההיתנהגות אבל כשאני ניכנסת לזה חושבת הרבה על זה אני מתבלבלת...אומרים שלומדים התנהגות מי אנשים אחרים כשמסתכלים עליהם!
אני ממש שונה מי בנות אחרות יש בנות בגיל שלי שאני בכלל לא מתחברת עליהם כי הן יותר בוגרות בהכל.
לדעתי אני צריכה יותר לתקשר עם בנות מבוגרות נשים שעברו הרבה בחיים רק זה נותן לי אכשהו ת'בגרות הזאת!
אני חושבת על הרבה דברים שאני צריכה לשנות שזה הדיברו ההיתנהגות אבל כשאני ניכנסת לזה חושבת הרבה על זה אני מתבלבלת...אומרים שלומדים התנהגות מי אנשים אחרים כשמסתכלים עליהם!
אני ממש שונה מי בנות אחרות יש בנות בגיל שלי שאני בכלל לא מתחברת עליהם כי הן יותר בוגרות בהכל.
לדעתי אני צריכה יותר לתקשר עם בנות מבוגרות נשים שעברו הרבה בחיים רק זה נותן לי אכשהו ת'בגרות הזאת!
יש משהו בדבריך, אחות גדולה יכולה לעזור אם יש, ו... תמיד אמא.
שואל השאלה:
אממ לא אין לי אחות גדולה אין לי מישהו שאני יכולה לדבר איתו חופשי על הכל! עם אמא שלי אני ביכלל לא יכולה לדבר על דברים כאלה אני ואמא שלי לא כזה בקשר...
אממ לא אין לי אחות גדולה אין לי מישהו שאני יכולה לדבר איתו חופשי על הכל! עם אמא שלי אני ביכלל לא יכולה לדבר על דברים כאלה אני ואמא שלי לא כזה בקשר...
באותו הנושא: