התחברות
הרשמה
למה להתחפש? בובספוג חנונית אלה (של היוונים)
9 בינואר 2014, 10:45
תחפושות
פורים
חגים
תחפושות פורים
רעיונות לתחפושות
רעיונות
2 תשובות
אלה הכי אהבתי ^_^
«
«::°.•prince§s•.°::»
אלה..:)
ז
זהירות לפניכם מוטציה *~*
באותו הנושא:
מי הדמות האהובה עליכם בסדרה בובספוג? עלי בובספוג!
יש כאן מישהו שמאמין באלים? היוונים
תחפושת חנונית - איך אפשר להתחפש לחנונית?
למה יש פרק בובספוג שמראים שבובספוג שוחה בתוך ים אם הוא כבר בתוך הים?
איך אני יכולה להתחפש לחנונית? מה ללבוש?
תחפושת של חנונית - אני רוצה להתחפש לחנונית... למישהו יש רעיונות איך?
איך להתחפש לחנונית?
היוונים מאמינים באלים מהמיטולוגיה היוונית או בנוצרות?
בחנוכה ניצחנו את היוונים?
איך אפשר להתחפש לחנונית מהממת:*?
איך אומרים נכון "אלה יוונית" או "אלה יווניה"?