8 תשובות
שואל השאלה:
בלי נעליים
נראלי שזה בסדר... למה לא?
תלוי בבעלי הבית, באופי שלהם. אם הם פתוחים כאלה אז כן, אבל בלי נעליים
בטח, גם תזרקי כריות ותכיני פופקורן חחח סתם.
בלי נעליים זה סבבה.
אם ההורים של הבייביסיטר לא נתנו לך 'חוקים מסוימים' של מה לעשות\לא לעשות, אז את יכולה לשכב עם הרגליים על הספה כמובן בלי נעליים.
CUP
כןן אני תמיד אפילו נרדמתת חח אם את מרגישה שםם נוח אז את יכולה:)
עם נעליים? לא..