6 תשובות
קשה לי להאמין
אנונימי
לאא
אני לוקחת את רוב מה שאומרים עלי כביקורת, לא כמשהו פוגע.
לא
ואם יש, זה בגלל שהוא נפגע ככ הרבה פעמים שהוא התרגל לזה כבר
ואם יש, זה בגלל שהוא נפגע ככ הרבה פעמים שהוא התרגל לזה כבר
תלוי ממי, יש אנשים שסתם לא שווים ופשוט שמים עליהם ועל מה שהם אומרים זין
ישמצב שהוא נפגע והוא פשוט לא משדר את זה.. או כמו שאחרים אמרו פה הוא לא שם על מה שחושבים או שהוא כבר נפגע יותר מדי פעמים שכבר לא כואב לו
באותו הנושא: