תשובה אחת
אממ אין לי כולכך מושג אבל ניראה לי שאתה יכול לשאול בfxp אבל עם אתה רוצה אני יכול לערוך לך את הסירטון כאילו אני עורך סירטון ב ae עם אתה רוצה