6 תשובות
לא יודעת.. תלוי מצב רוח (זה לא קשור) אבל עדין.
בית ספר
אני בית ספר חח הרגל
זה תלוי איפה אני כותבת את זה...
לפעמים ב"ס לפעמים בית ספר אבל שאני לא מתרכזת או אין לי כוח לכתוב את זה ארוך או עם " במקלדת אז פשוט בצפר