12 תשובות
170-180
כל אחד זה אחרת. בדרך כלל זה בין 170-180 ומעלה.
כמה שיותר גבוה יותר טוב.. +180 זה מושלם
האמת שזה ממש תלוי בבחורה, כי נמוכות מבחינתן כל גובה שהוא מעל לגובה שלהן לפחות ב-5 ס''מ זה בסדר, אבל אני למשל 1.78 אז מבחינתי מ-1.80 ומעלה!
אנונימית
1.80-1.85 לדעתי
170-189
חחח מדברת מי שבגובה 157
1.87 בדיוק!
מה אתן מחרטטות?
אנחנו
מה את מחרטטת מתוקה? תרדי מהעץ שאת עליו ;)
בוא נתערב שזה גבר שכתב את זה ולא בחורה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח כולה שאלה, מה אתן רבות?
אנונימי
חח התכוונתי לעצמי משוגעות