5 תשובות
אם את תעשי משהו שיגרום להם להיפרד את תפסידי את החברה שלך וגם תיגרמי לה לשברון לב ואח"כ סתם יהיה לך מצפון אם תהי איתו, לדעתי תנסי לשכוח ממנו ולתת לו לרדת ממך לטובת שניכם.. בהצלחה
חד משמעי להתרחק ממנו בגלל החברה הכי טובה שלך, לא שווה לך להפסיד חברה שתמיד תהיה לצידך בכל רגע גם טוב וגם פחות טוב יש מצב שבסוף היה לו הידלקות קטנה.
בקיצור לפי דעתי בתור חברה אל תעשי לה את זה תתרחקי.
בקיצור לפי דעתי בתור חברה אל תעשי לה את זה תתרחקי.
עדיין תתרחקי ממנו ותנסי לשכוח ממנו, זאת החברה הכי טובה שלך אל תעשי לה את זה
ועדיף לך לאבד אותו מאשר לאבד את החברה הכי טובה שלך
בנים באים והולכים
ועדיף לך לאבד אותו מאשר לאבד את החברה הכי טובה שלך
בנים באים והולכים
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני גם אוהבת אותו?
ואם אני גם אוהבת אותו?
אנונימית
זאת לא אשמתך.. אל תעשי עם זה כלום ואל תדברי איתו, תתרחקי ממנו כמה שאפשר.
אנונימית
באותו הנושא: