3 תשובות
גם אני לא מצליחה לצלם מה עושים? יש לי מחשב נייד שלhp
סופי
שואל השאלה:
לחצתי עליו כבר.. הוא מופיע על הf11 וזה לא מצלם רק מגדיל את המסך
לחצתי עליו כבר.. הוא מופיע על הf11 וזה לא מצלם רק מגדיל את המסך
אנונימיתת
היי- תלחצי על prt sc.
באותו הנושא: