התחברות
הרשמה
היי, איך שולחים סמיילי דרך האווצפ יש לי אייפון 4s בגירסה החדשה?
16 בינואר 2014, 19:54
2 תשובות
היי אתה צריך להכנס למי שאתה רוצה לשלוח לו את הסמיילי ואז איפה שרושמים בצד אחד יש הקלטה ובצד שני סמיילי תילחץ על הסמיילי ואז יהיה לך מלא עמודים ופשוט תבחר
מ
מש)ו(געת
את צריכה להוריד אפליקציה בשם אמוג'י (emoji) ולהוסיף אותה למקלדות.
M
MrsOrin