4 תשובות
יש שמה מלא מלא סוכר
וזה לא הכל, אבל זה הדבר היחידי שאני בטוחה שנכון 100%...
וזה לא הכל, אבל זה הדבר היחידי שאני בטוחה שנכון 100%...
פוגע אבל זה לא מפריע לי לשתות אותו כל בוקר
יש בזה הרבה קפאין וכימיכלים, יותר מהרמה המותרת
זה לא כל כך יפגע לך בגוף פשוט לא בריא
זה לא כל כך יפגע לך בגוף פשוט לא בריא
אם תשתי פעם בכמה זמן זה לא יעשה כלום יש בזה פשוט הרבה סוכר וגברים כאלה
באותו הנושא: