4 תשובות
כן, אני הולכת לתופרת (:
לא, עדיין לא החלטתי.
שלגייה:):)
אני אף פעם לא מחליטה
כי תמיד בחנות בסוף אין את התחפושת
ותמיד התחפושת לא נראית כמו בעיתון
אז אני רואה לא דרך העיתון הזה עם כל התחפושות
אני נכנסת לחנות רואה ומיד בוחרות