4 תשובות
שמים יוד באמצע כדי שזה לא ייראה כמו פרות
אם אתה מנקד אז אפשר לכתוב פרות בלי י
אנונימי
פשוט, הניקוד הוא "צירה" ולא "סגול" ולכן ההגיה של המילה הוא כאילו יש יו"ד אחרי האות פ'.
דוד
פעם קראתי שזה היה אמור להיות "פרות", אבל בגלל שזאת חיה החליטו להוסיף את ה-י'.
באותו הנושא: