3 תשובות
לרוב זה עניין של קירות חיצוניים שלא בודדו מספיק מרטיבות. יכול להיות גם צינור ניכוז שבא מהגג - אצל הורי דירה מקבלן בחורף הראשון היה סתימה בגג בניכוז, פתחו וכמות של מים ירדה וגרמה לרטיבות בכל הדירות בקירות החיצונים. כמובן טופל על ידי הקבלן. יכול להיות גם פיצוץ בצינור זה קורה בהחלט בשל ליקויי בניה.
שואל השאלה:
יש רטיבות בכל הבית. כל הבית הפרטי הוא כולו שנה. וזה חורף ראשון פתאום קצת מעל הפנל בכל הבית יש רטיבות. אולי זה לא מהגג אולי לא אטמו כמו שצריך?
אנונימי
המים נספגים בקירמלמטה למעלה
אפשרויות
- אחד החיבורים של צנרת הביוב של המים לא נסגרו טוב וכך בכל שימוש מחלחלים מים החוצה, נספגים בקיר ואט אט עולים למעלה
דוגמא: שימי חלק מבגד במים וראי כיצד המים נספגים לבד גם בחלק שאינו טבול
AR5