4 תשובות
תנסי להיתחבר אלייה אולי..
או תנסי לקרב אותה לשאר הכיתה שלא תישאר לבד:)
או תנסי לקרב אותה לשאר הכיתה שלא תישאר לבד:)
תנסי להתחבר אלייה.
תקחי אותה באחת ההפסקות לצד ותשוחחי איתה בקשה להידוק הקשר ביניכן. תקרבי אותה אלייך
אולי היא לא מעצבנת כמו שאת חושבת
באותו הנושא: