4 תשובות
בואי לפרטי אני יכולה להגיד לך +-
זה לא בדיוק אבחון פסיכולוגי אבל בתור אחת שסובלת מדיכאון חריף כבר 10 שנים אני דיי מזהה לבד
שאת עצובה, שאת בוכה כל הזמן, באמת שאת אמורה להרגיש את זה. אמנם יש סוגים שונים של דכאון, לכי לפסיכיאטר להתיעץ.
את עצובה? משהו מפריעה לך ואת לא יודעת מה פשוט רע לך? זה דיכאון
אתה אמור לדעת לבד
אנונימי