4 תשובות
תימנייה ואני סבבה עם זה
פרואנית
ואין עדה אחרת שהייתי רוצה להיות..
מרוקאית, טוב לי עם זה (-;
אני רומניה וטריפוליטאית
ובאלי להיות שילוב של רוסיה וצרפתייה ><