7 תשובות
אורט אבין!
למה לא בליך?
אנונימי
בליך גדול מדי ומפחיד מדי והישגי.. ואורה וחדש הם "עממיים" יותר, לדעתי אהל שם ואבין הכי טובים בר"ג
אנונימית
בליך אחלה של בית ספר וכל האין יחס אישי ובית חרושת לציונים ממש לא נכון
מקיףף
אהל שם
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצפון רמת גן אז בליך לא בא בחשבון
אני מצפון רמת גן אז בליך לא בא בחשבון
באותו הנושא: