10 תשובות
מודים
במה ג׳סטין מואשם?
שואל השאלה:
המון! בסמים, ושהוא עשה מסיבות הזמינו שלוש פעמים משטרה! הוא די הטריד את סלינה, הוא ירק על מעריצות והשתין בדלי שהיה במסעדה!
המון! בסמים, ושהוא עשה מסיבות הזמינו שלוש פעמים משטרה! הוא די הטריד את סלינה, הוא ירק על מעריצות והשתין בדלי שהיה במסעדה!
אנונימי
ג'סטין מואשם בהחזקת סמים קלים. תשלום לנערות ליווי ועבירות נהיגה כאלו ואחרות.
אז כן, אנחנו מסכימים! אבל זה בגלל שהוא נדפק מכל הפרסום וההתמסחרות.
אז כן, אנחנו מסכימים! אבל זה בגלל שהוא נדפק מכל הפרסום וההתמסחרות.
סמים? איזה בחור בגילו לא נתפס הוא מואשם בסמים? בפרט בחול שזה הרבה יותר נפוץ מהארץ!
הטריד את סילינה? הוא בנאדם שרוצה לחזור לחברה שלו... יש בזה בעיה? בגלל שהוא ג׳סטין אסור לא?! זה כבר נהיה פלילי?!
השתין לתוך דלי? זה כבר סתם דפוק!
נהג בשיכרות? ממ לכו לתחנת משטרה הקרובה ותבדקו כמה אתמול בלילה תפסו נהגים שותים בשיכרות!
אין לי שום דבר לילד האמריקאי הזה אבל חאלס להכנס לפרטיות של אנשים ובגלל שהם סאלבים אסור להם לזוז?!
הוא לא אמור לתת שום דוגמה לאפחד זה החיים הפרטיים שלו-הוא לא רב!
הטריד את סילינה? הוא בנאדם שרוצה לחזור לחברה שלו... יש בזה בעיה? בגלל שהוא ג׳סטין אסור לא?! זה כבר נהיה פלילי?!
השתין לתוך דלי? זה כבר סתם דפוק!
נהג בשיכרות? ממ לכו לתחנת משטרה הקרובה ותבדקו כמה אתמול בלילה תפסו נהגים שותים בשיכרות!
אין לי שום דבר לילד האמריקאי הזה אבל חאלס להכנס לפרטיות של אנשים ובגלל שהם סאלבים אסור להם לזוז?!
הוא לא אמור לתת שום דוגמה לאפחד זה החיים הפרטיים שלו-הוא לא רב!
שואל השאלה:
אני רק אומר שהוא הדרדר, לא אמרתי שהוא היחידי שעושה את זה, חוץ מזה את אחותו כאילו? פשוט תודי! שנינו יודעים שזה נכון! רק בגלל כל העניין של המלבריות האלה להגן עליו?
לא נראה לי...
מה הבעיה של הבלבריות פשוט להודות שפעם אחת ג'סטין שלהן עשה טעות!
אני רק אומר שהוא הדרדר, לא אמרתי שהוא היחידי שעושה את זה, חוץ מזה את אחותו כאילו? פשוט תודי! שנינו יודעים שזה נכון! רק בגלל כל העניין של המלבריות האלה להגן עליו?
לא נראה לי...
מה הבעיה של הבלבריות פשוט להודות שפעם אחת ג'סטין שלהן עשה טעות!
אנונימי
חח אחי אני גבר... ויוצא לי גם לשמוע את השירים שלו והכל סבבה!
לא מעריץ אותו ולא את אשתו-ילד עם קול יפה כולה הוא לא נהיה אלוהים בגלל זה!
אבל זה דפוק שבגלל שהוא סאלב אז החיים שלו הפרטיים מול כל העולם וגישתו וזה לא שהוא עשה משהו חריג מבחןרים בני גילו
לא מעריץ אותו ולא את אשתו-ילד עם קול יפה כולה הוא לא נהיה אלוהים בגלל זה!
אבל זה דפוק שבגלל שהוא סאלב אז החיים שלו הפרטיים מול כל העולם וגישתו וזה לא שהוא עשה משהו חריג מבחןרים בני גילו
שואל השאלה:
א. סליחה שחשבתי שאתה בת..
ב. אני מסכים שלא כדאי לחדור לחיים הפרטים שלו בגלל זה אבל כיאלו עם כל זה שנערים בגילו גם עושים שטויות אז הוא סתם דופק לעצמו ת'חיים ככה ואת הקריירה
א. סליחה שחשבתי שאתה בת..
ב. אני מסכים שלא כדאי לחדור לחיים הפרטים שלו בגלל זה אבל כיאלו עם כל זה שנערים בגילו גם עושים שטויות אז הוא סתם דופק לעצמו ת'חיים ככה ואת הקריירה
אנונימי
מודה
מודה שזה נכון הוא לא כמו פעם!
באותו הנושא: