7 תשובות
לא אפקט, אלא תאורה בזווית מתאימה.
זה הזווית של האור
שואל השאלה:
או שהתמונה באיכות ממש טובה והתיאורה גם, או שזה אפקט, מה לעשות כדי שתצא לי תמונה דומה? תודה לעונים
נראלי שתאירי מלמעלה ומהצד של הלחי יהיה חושך
זה תאורה
תעשי לך אור בצד שמאל ושהיהי סוג שלך חושך בצד ימין
זה הכל עניין של תאורה.. את צריכה למצוא את הזווית הנכונה וזהו (: