8 תשובות
בגיל 14 מייק אפ אבל רק על האף..
מגיל 14
שואל השאלה:
אם התחלתי לשים פודרה כל יום בכיתה ז' זה רע?
שואלת השאלה
מגיל 13 אבל רק קונסילר... לא נראה לי שצריך יותר מזה
אנונימי
התחלתי עם קונסילר ולובלו בכיתה ז וכן זה בסדר רק תוודאי שזה לא יראה בוצי מדי
אני לא שמה שום איפור ואני עוד טיפונת 16:)
בגיל 14 אבל רק bb cream ופודרה כדי להשאיר את זה במקום..