8 תשובות
בגיל 14 מייק אפ אבל רק על האף..
15
מגיל 14
שואל השאלה:
אם התחלתי לשים פודרה כל יום בכיתה ז' זה רע?
אם התחלתי לשים פודרה כל יום בכיתה ז' זה רע?
שואלת השאלה
מגיל 13 אבל רק קונסילר... לא נראה לי שצריך יותר מזה
אנונימי
התחלתי עם קונסילר ולובלו בכיתה ז וכן זה בסדר רק תוודאי שזה לא יראה בוצי מדי
אני לא שמה שום איפור ואני עוד טיפונת 16:)
בגיל 14 אבל רק bb cream ופודרה כדי להשאיר את זה במקום..
באותו הנושא: