12 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תענו זה מאוד מאוד חשוב לי!
היא לא תגיד לך את זה אם היא לא לסבית את יודעת.. זה לא משנה כמה תנסי
את לא צריכה לגרום לה זה צריך לבוא ממנה
מזתומרת לא הבנתי כאילו באיזה קטע?
שואל השאלה:
לא קשור ללסבית אני אומרת לה חיים שלי כי היא חברה הכי טובה שלי ואיך אני עושה שהיא תגיד לי חיים שלי? והיא אומרת חיים שלי לדודה שלה
שואל השאלה:
ולא משנה כמה אני מנסה היא לא אומרת לי חיים שלי היא אמרה לי את זה רק פעם אחת
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי!
אהה נו באמת כאילו זה מה שדחוף לך בחיים? שהיא תגיד חיים שלי? אם אתן חברות טובות וקשר חזק והכול אז מה זה משנה אם היא תגיד חיים שלי או לא?!
שואל השאלה:
זה חשוב בבקשה?!
שואל השאלה:
בבקשה! מה אני צריכה עוד לעשות?
למצוא חיים, טוב?
לכל אחד יש דרך לבטא את החיבה והאהבה שלו - אני חושבת שיש לך דרך חמודה וגם לחברה שלך יש דרך חמודה. כשאת רוצה שהיא תקרא לך בשמות שאת קוראת לה - זה בעצם כאילו שאת אומרת לה שיש דרך אחת לאהוב ושהדרך שלה לא משהו. הדרך שלה טובה כל עוד היא מפרגנת לך ומכבדת אותך ואוהבת אותך בלב ובנפש. שמות החיבה זניחים כשהיחס חיובי:) תגידי תודה שיש לך חברה מפרגנת