9 תשובות
לא כל החיים, יש הרבה שיטות לגבוהה, תאכלי נכון, אם תבדקי את זה תוכלי לקחת כדורים לגביהה ואממ תתמתחי (נראה לי שככה כותבים, מהמילה מתיחות) בבוקר.
167 מקווה להגיע ל 170
הפסקתי לגבוהה בכיתה יא' ):
1.83...
אנונימי
170
1.57
#כי נמוכים זה סטייל#
1.54.. את לא לבד תאמיני ליי (: