9 תשובות
לחברה הכי טובה קוראים שלי, ולידיד הכי טוב.. אני כבר לא בטוחה מי הכי טוב כי כולם כבר פחות מדברים איתי. כאילו כמעט ואין לי ידידים וגם אם יש אנחנו לא בקשר ממש טוב
טום (ידיד)
אנה (החברה הכי טובה שלי)
ידידים הכי טובים שלי - דניס ומאי

חברות הכי טובות - ליאורה, סופי, אליסה וניקול
חחח עדן^
חח את עוקבת אחריי?:d
חברה: שי
ידיד: ישה
ידיד - חי
חברה - בת אל
לידיד הכי טוב שלי יהודה ולחברה הכי טובה שלי עלמה.
ידיד-אלי וחברה-קורל