4 תשובות
אחרי צבא יש כאלה יסעו לחו"ל לנשום קצת אחרי השירות של 3 שנים שעשו ותאמת נראה לי שאני לא נוסע לחו"ל אני יעבוד במה שאני אוהב בקיצור מתחיל תחיים שלי עבודה כמו שצריך משכורת גבוהה כבר בית משפחה ולהתחתן וכן אפשר חופשה אבל עבודה קודם ואז ילדים מחנך טוב אבא טוב עבודה כדאי לא להחסיר להם שום דבר וככה זה המטרה שלי בחיים וכן אומר לעצמי שאני לא יעבוד כל החיים
לקבל מקצוע טוב, להתחתן, אבל אני שוקלת אם אני רוצה ללדת. התהליך ומה שקורה לגוף לאחר הלידה (ובמהלכה) ביכלל לא מקובל עלי. נכון להיות אני רואה את עצמי מאמצת ילד (ה)
להוציא תארים, להתחיל ישר ללמוד ולעבוד
אהבה כמובן, ללמוד את הדברים שאני אוהבת♥
באותו הנושא: