2 תשובות
אם את מרגישה משהו כשאת רואה אותו או מחכה להודעות שלו או שאת מישי אחרת שאת איתו אז כנראה שיש משהו ואת באמת מרגישה אליו ממשו...
באהבה אף פעם לא בטוחים
אנונימי