4 תשובות
תהיי קצת עם עצמך, לא מזיק אף פעם להיות קצת עם עצמנו, לשמוע שירים, להסתכל על החיים מנקודת מבט אחרת, וחושבים לאן לפנות, מה הכיוון עכשיו, תהיי קצת עם חברה טובה תשתפי אותה.:)
בהצלחה!
בהצלחה!
כדאי מאוד להתייעץ עם רופא, אפילו עם רופא משפחה.
תעשי דברים שאת אוהבת
באותו הנושא: