4 תשובות
תהיי קצת עם עצמך, לא מזיק אף פעם להיות קצת עם עצמנו, לשמוע שירים, להסתכל על החיים מנקודת מבט אחרת, וחושבים לאן לפנות, מה הכיוון עכשיו, תהיי קצת עם חברה טובה תשתפי אותה.:)
בהצלחה!
כדאי מאוד להתייעץ עם רופא, אפילו עם רופא משפחה.
אם זה זמני, שימי לך שירים באוזניות ותתנתקי ותקחי אוויר ופסק זמן לכמה שעות.

תעשי דברים שאת אוהבת