6 תשובות
לנוח הרבה..
ולשתות הרבה מים.
ולשתות הרבה מים.
שמעי תתקלחי תעשי מקלחת טובה ותאמיני לי שתרגישי יותר טוב ועם זה לא עוזר תתקלחי תקחי כדור ותלכי לישון.. תרגישי טוב
קורה לי כל פעם.
אמ קודם כל תבכי, זה משחרר, זה טוב.
תשתי מיים כי איבדת נוזלים
תנוחי קצת
וזה יעבור
ואם את צריכה משהו, לפרוק או כל דבר אני פה ♥
תרגישי טוב:-*
אמ קודם כל תבכי, זה משחרר, זה טוב.
תשתי מיים כי איבדת נוזלים
תנוחי קצת
וזה יעבור
ואם את צריכה משהו, לפרוק או כל דבר אני פה ♥
תרגישי טוב:-*
שואל השאלה:
הפסקתי, אבל נהיה לי מזה כאב ראש
הפסקתי, אבל נהיה לי מזה כאב ראש
אנונימית
הכי טוב להפסיק ליבכות
קחי כדור, שימי ראש על הכרית ותנוחי:)
באותו הנושא: