4 תשובות
כן אצלי אישית זה ככה (:
ברור, אנחנו מרגישות יותר בנוח פנים מול פנים
יכול להיות.

תברר
לא ממש הגיוני... בדרך כלל לבנות יותר קל להגיד בפייסבוק או בטלפון... פנים מול פנים זה ישיר מידיי... אבל עדיין, תלוי בילדה