11 תשובות
לא אני מכיר מישהו בן 18 שאף פעם לא הייתה לו חברה אז זה בסדר
לך לשכונת התקווה תמצא איזה זאטוטית ותן לה בוסה
לא! יגיע הזמן! ושתהיה לך חברה זה יהיה הזמן הנכון! אל תילחץ.. זה יבוא!
לא חח. גם אני בת 16 ואף פעם לא היה לי חבר.
אבל זה לא אומר שלא התחילו איתי..
ואם אתה מתבייש בזה אתה יכול להמציא שכן היו לך חברות
לאא
ממש לא אבל עם זה מפריע לך לך חפש משהיא
אני מכירה מישהי שהתנשקה פעם ראשונה גיל 15 וחבר ראשון
חח ערס טיפוסי אתה קורע אותי עם התשובות שלך.
ולא, חכה לאחת שלך נשמה.
אנונימית
לא, אני מכירה בן 18 שעדיין לא הייתה לו חברה...