3 תשובות
אם את צריכה עזרה או הסבר בואי לפרטי..
שואל השאלה:
תודה רבה זה למבחן מחר אני מתכוננת
תודה רבה זה למבחן מחר אני מתכוננת
אממ.. כעיקרון שמחממים גז נוצר לחץ, האטומים זזים מהר יותר ומתנגשים מספר רב יותר של פעמים בדפנות הכלי, אז אפשר להסיק שהכלי יתפוצץ.
באותו הנושא: