3 תשובות
אם את צריכה עזרה או הסבר בואי לפרטי..
שואל השאלה:
תודה רבה זה למבחן מחר אני מתכוננת
אממ.. כעיקרון שמחממים גז נוצר לחץ, האטומים זזים מהר יותר ומתנגשים מספר רב יותר של פעמים בדפנות הכלי, אז אפשר להסיק שהכלי יתפוצץ.