9 תשובות
אני מכיר אחת ואני לא עוזב אותה עד שהיא תאמר לי חחח השיטה הכי טובה:)
אני אישית לא בן אדם שיעזוב את זה בקלות, אם לבן אדם שחשוב לי אין מצב רוח אני קודם כל אתעקש שיספר לי, אם בסופו של דבר הוא מחליט שהוא לא רוצה לספר לי או שאני מחליטה שחפרתי מספיק בניסיונות לגלות מה קרה, אני פשוט מנסה לעודד אותו, תגידי לו שיהיה בסדר ותנסי להעלות לו את המצב רוח, בהצלחה.
להמשיך לשאול (:
שואל השאלה:
טוב אבל בנים לא מגיבים ואני צריכה גם דעה שלהם כח זה קורה לי עם בן לא בת
אנונימי
שואל השאלה:
כי לא כח חח
אנונימית
עוזבי אותו בשקט יעבור לו
אני כשאני עצוב אני פשוט לוקח צעד אחד אחורה יושב בצד ולבד חושב על הכל אני לא אוהב שחופרים לי בזמן הזה אז עצה שלי אל תחפרי לו עכשיו תני לו לצאת מזה לבד ואז הוא יספר לך ככה אני עושה תמיד
ומקווה שעזרתי
שואל השאלה:
כן תודה עזרת לי אני יעזוב אותו
אנונימית
כולם שהם עצובים הם יותר מתכנסים בעצמם, זה נורמלי, אבל אני כשאני מרגיש עצוב אני לאו דווקא לוקח צעד אחורה ומתכנס בעצמי, אני רוצה לשמוע דעות של אחרים מה הם חושבים על זה וזה עוזר לי לצאת מהעצבות כי בדרך כלל באים לעודד אותך, ולהראות לך את החצי הכוס המלאה מה שאתה לא יכול לראות כשאתה עצוב ומתכנס בעצמך... אני אומר שכדאי לך לבדוק מה איתו להבין את הסיפור שלו ולעודד אותו שיצא מזה.