4 תשובות
שואל השאלה:
טוב תודה.
טוב תודה.
אנונימי
לחלק לא ולחלק כן אבל זה יכול לעשות
כן כי הקיבה פרישה פי 2 חומצות בשביל לעקל את הבשר ובזמן שאת אוכלת את שניהם ביחד הגבינה מתקלקלת בחומצה הגבוה
אנונימית
לי זה לא עושה כאב בטן.
זה לא חייב שזה יעשה כאב בטן..
זה לא חייב שזה יעשה כאב בטן..
באותו הנושא: