4 תשובות
תאכלי במקום זה פירות, ירקות, חטיף אנרגיה
אם את ממש רוצה חטיף, אז תשימי לך בכוס -פעם ביום- ותקפידי שלא לאכול שוב ביום הזה (:
גם אני בשומרי משקל!
יש לי טיפ שנשמע דוחה אבל זה מה זה עוזר- אם את רוצה חטיף או ממתק תאכלי את זה אבל אל תבלעי- כלומר אחרי שאת לועסת פשוט תירקי את זה לפח... ככה את נהנית מהטעם אבל לא אוכלת את כל הקלוריות
תשדלי העיקר לאכול ללא סוכר וללא קמח.
קודם כל - כל הכבוד על מה שעשית עד עכשיו!
אני יודע כמה זה קשה, אבל תקשיבי, אסור לך להפסיק, תחשבי שבכל ממתק שאת מכניסה לגוף, כמה ספורט את צריכה לעשות בשביל להוריד את זה.