2 תשובות
שואל השאלה:
אני בכלל אישית לא אוהבת את קארה
אנונימי
אני אישית יותר אוהבת את ברברה, ויש עוד דוגמנית שהיא בעיני יותר יפה משתיהן קוראים לה קארה דלווין
אנונימיתתתתתת