2 תשובות
שואל השאלה:
אני בכלל אישית לא אוהבת את קארה
אני בכלל אישית לא אוהבת את קארה
אנונימי
אני אישית יותר אוהבת את ברברה, ויש עוד דוגמנית שהיא בעיני יותר יפה משתיהן קוראים לה קארה דלווין
אנונימיתתתתתת