3 תשובות
קודם עם ספוג, ולאחר מכן עם האצבעות בעדינות:) (עברתי קורס איפור מיקצועי)
עם הידיים כי עם האצבעות את יכולה למרוח יותר טוב לדעתי מאשר במברשת.
מברשת! ואני מאוד מבינה.
באותו הנושא: