5 תשובות
תלוי. נגיד אם זה בכלל לא עמוק כמו שריטה קטנה ממספרים אז זה לא משאיר צלקות אבל זה יכול להיות עמוק מבלי שירד דם ואז זה משאיר צלקות אז זה תלוי..
שואל השאלה:
אוף זה לא יורד לי מהצהריים ולא ירד לי דם בכלל פשוט יש חתכים עם סימנים אדומים בתוכם כזה לא יודעת להסביר..
אנונימית
תלוי כמה עמוק חתכת
אם תשימי את המשחה שמונעת צלקות אז לא
תנסי לחטאות את זה במשהו, משחה או לתת לזה זמן להרפא, גם אל תעשי את זה שוב