התחברות
הרשמה
למה אתם מתחפשים ובאיזה כיתה אתם?
5 במרץ 2014, 23:25
פורים
חגים
תחפושות
תחפושות פורים
כיתה
שאלות אישיות
2 תשובות
אני כיתה ז' ואין לי חשק להתחפש
א
אני אכה אותך עם נקניק◕‿◕
כיתה י' למיני מאוס ^^
p
prettylady
באותו הנושא:
למה אתם מתחפשים בפורים? D: (ובאיזה כיתה אתם)
אתם עדיין מתחפשים? איזה כיתה אתם?
למה אתם מתחפשים ואיזה כיתה אתם?
למה אתם מתחפשים ואיזה כיתה אתם?
באיזה יום מתחפשים אצלכם? ולמה אתם מתחפשים?
איזה כיתה ולמה מתחפשים?
בכיתה ז' עדיין מתחפשים? או שזה די ילדותי...?
אתם מתחפשים מחר? ואם כן-למה אתם מתחפשים?
אתם מתחפשים? (תענו מי שכיתה ח-ט)
בכיתה י' בדרכ מתחפשים? ולמה אפשר להתחפש?
באיזה תאריך מתחפשים ואיזה ימים החופש?