3 תשובות
יש לך את "עולם הבדים" שזה ברחוב הנשיא אם אני לא טועה, בקשר לחנות יצירה- יש את "שרבוטים" שאני ממש אוהבת את החנות הזאת והיא גם לא יקרה... בהמשך של הרחוב נמצאת החנות "יעיל" שהיא יותר גדולה ומגוונת אבל יקרה מאוד.

תחפשי את השמות של החנויות בגוגל בשביל כתובת, אני לא רוצה סתם להטעות אותך

וזה בחדרה
בדים*
אנונימי
יש חנות בגדים ברחוב הנשיא.
יצירה יש כל מיני: אומנויות לכל גם בהנשיא, יעיל זה באזור של התחנה המרכזית..
אנונימי