2 תשובות
האמת שלא מכירה.. אבל מציעה לך ללכת עם שואב אבק רובוטי, הוא הרבה יותר יסודי ונוח לשימוש. אני קניתי את הומ בוט של lg לפני חודש והוא עושה עבודה מצויינת, מגיע גם עם אחריות של ברימאג שכבר יצא לי להיעזר בהם בעבר והם נתנו שירות מקצועי ומהיר
רננה
מסכימה לגבי שואב רובוטי, זה ממש משנה את איכות החיים... יש גם את הרובוט (ווינבוט) שמנקה חלונות זה סוגר את הפינה השנואה עלי בנקיונות, שהוא ינקה
יעל
באותו הנושא: