6 תשובות
תתחיל עם מישהי בנות שאני מכירה מחכות לזה כי הן לא יתחילו עם בנים לבד
מקווה שעזרתי...:)
מקווה שעזרתי...:)
תהיה יותר זורם יותר פתוח כאלו לא עם פרצוף של יבש של אחד כזה שלא גבר תנהג כמו אחד שמכבד בנות ותראה שיש לך אופי טוב ואתה בחור טוב תשקיע קצת בעצמך אם זה בשיער או לעשות שפם ובבגדים תלבש יפה עם ג'ינס ונעליים לבית ספר יפים אבל כאלו מי שתאהב אותך תאהב אותך בגלל מי שאתה
אתה לא צריך עכשיו להשתנות ולעשות מייקאובר אם אין לך כל כך אפשרות
תהיה אתה ופשוט תהיה קצת יותר זורם ודבר יותר עם בנות בכיתה שלך
אתה לא צריך עכשיו להשתנות ולעשות מייקאובר אם אין לך כל כך אפשרות
תהיה אתה ופשוט תהיה קצת יותר זורם ודבר יותר עם בנות בכיתה שלך
שואל השאלה:
טוב תודה!
טוב תודה!
אנונימי
שלח הודעה ;)
תהיה פתוח, תזרום, תדבר עם יותר בנות, תתקרב לאלה שמוצאות חן בעיניך... ואם אתה צריך עזרה אתה יכול לבוא לפרטי (:
אין באמת מה לעשות חוץ מלשנות גישה, להיות זורם ומצחיק להכיר אנשים חדשים וכזה..
אם בא לך נדבר בפרטי אולי אני יוכל לעזור לך במשהו.
נגיד כשהתחילו איתי לא ממש אהבתי את זה אבל זה אישי אני חושבת שעדיף להכיר את הבן אדם קודם.
אם בא לך נדבר בפרטי אולי אני יוכל לעזור לך במשהו.
נגיד כשהתחילו איתי לא ממש אהבתי את זה אבל זה אישי אני חושבת שעדיף להכיר את הבן אדם קודם.
באותו הנושא: