7 תשובות
לא כל הרבצה של הורים היא התעללות. אם אתה מרגיש שממש זה מכות אלימות מאוד, שמשאירות סימנים לטווח ארוך, כן. אבל אם אלו מכות שבאות לחנך אותך, לא.
שואל השאלה:
אלו מכות שמשיארות לי סימנים ואפילו יורד לי דם
אלו מכות שמשיארות לי סימנים ואפילו יורד לי דם
אנונימי
היא מכה אותך במכות כאובות ממש? אז אולי אתה כן צריך להתלונן
לדווח 0-0 ומהר! מחר!
אם יורד לך דם, כן. זה כבר ממש אלימות חמורה.
אם זה כואב וללא סיבה תפנה מיד למטרה ולמשרד הרווחה
אם אתה רוצה להישאר בלי אימא אז כן..
כי יקחו אותך ממנה..
אז תחשוב טוב על זה
כי יקחו אותך ממנה..
אז תחשוב טוב על זה
באותו הנושא: