4 תשובות
בשביל מה להכנס לזה אה?
כי ככה. יש אנשים שונים בעולם.
אל תכנס לזה, תמשיך לחייך ולחיות חיים טובים, ככל שתדע פחות תזדקן לאט יותר.
כי ככה. יש אנשים שונים בעולם.
אל תכנס לזה, תמשיך לחייך ולחיות חיים טובים, ככל שתדע פחות תזדקן לאט יותר.
אנשים עושים את זה כי הם מרגישים לבד ואין להם איך להתמודד עם המציאות שהם חיים בה. אני לא חושבת שיש צורך להיכנס לזה. כל בן אדם ואיך שהוא מתמודד עם דברים, גם אם זה לא בסדר.
שואל השאלה:
רק רציתי לדעת, אני ישמח אם תענו לי...
רק רציתי לדעת, אני ישמח אם תענו לי...
אנונימי
אני חותכת כי ככה אני "משחררת" את הכאב הפנימי "ומתמודדת" עם בעיות שאני לא יכולה לתמודד איתם...
אנונימית_
באותו הנושא: