3 תשובות
אולי פגעת בה או משהו..?
אולי לא מעוניינת.. ולא נעים לה.. או שהיא לא בכוונה לא עונה..
שואל השאלה:
לא פגעתי בה פשוט היא הפסיקה לענות לי אני די בקטע שלה אז אם יש דרך לגרום לה לענות לי זה היה נחמד
לא פגעתי בה פשוט היא הפסיקה לענות לי אני די בקטע שלה אז אם יש דרך לגרום לה לענות לי זה היה נחמד
אנונימי