16 תשובות
תפרדי ממנו
תרביצי לו:○
שואל השאלה:
גם לי זה קרה מותק אז תקשיבי נפרדתי ממנו וזהו בהצלחה מותק אין עליך
גם לי זה קרה מותק אז תקשיבי נפרדתי ממנו וזהו בהצלחה מותק אין עליך
אם לטענתך הוא מניאק ומעצבן ולא מתייחס אלייך. למה את עוד חברה שלו?
שואל השאלה:
להפרדד
להפרדד
זו שאלה רצינית?
אם הוא כזה מניאק ומעצבן, למה את איתו?
אוקיי למה את מגיבה לעצמך? -.-
אם הוא כזה מניאק ומעצבן, למה את איתו?
אוקיי למה את מגיבה לעצמך? -.-
חח את קצת הגבת לעצמך
שואל השאלה:
תגידי לו את זה מותק
תגידי לו את זה מותק
שואל השאלה:
אני לא מגיבה לעצמי מה לעשות שאנשים אוהבים אותי ועונים לי על שאלות?
אני לא מגיבה לעצמי מה לעשות שאנשים אוהבים אותי ועונים לי על שאלות?
חחח הרגת
חמודונת שלי, את יודעת שיש כזה דבר "שואל השאלה:", כן?
רק שתדעי.
רק שתדעי.
שואל השאלה:
תקשיבוו הוא לא בוגר הוא כבר בת 10 וחצי והוא לא מבין כלום מהחיים שלו הוא רק משחק במשחקי מחשב ולא רוצה להתנשק איתץיי
תקשיבוו הוא לא בוגר הוא כבר בת 10 וחצי והוא לא מבין כלום מהחיים שלו הוא רק משחק במשחקי מחשב ולא רוצה להתנשק איתץיי
הוא בן 10 וחצי ואת רוצה שהוא יינשק אותך?! הוא עוד בגי מוקדם לנשיקות! את ממש שרל**ה! תני לו בקצב שלו וחוץ מזה בגיל הזה לא צריך בחלל חבר או חברה! ואת בת 10 ואת באתר הזהה? צאי ממנו הוא לא לגילך
סורי
סורי
חחח תירגעי, זו שאלת צומי
למה את מגיבה לעצמך? -,-
עלק חח אנשים אוהבים אותי ועונים לי על השאלות חח צאי צאי מהסרט
עלק חח אנשים אוהבים אותי ועונים לי על השאלות חח צאי צאי מהסרט
אנונימית
לא זה פשוט מעצבן שאנשים משועממים שאין להם חיים ממציאים סתם שאלות
באותו הנושא: